Testar på ett ytterligare försök att skriva mitt första inlägg här på wordpress, bloggade tidigare på blogg.se men kände bara för att ändra! Sorgligt nog kommer allt på den andra raderas och jag har trots allt bloggat där i 2 år så det är kanske mycket skit. Just därför hoppas jag att jag kommer kunna medföra något lite viktigare än att berätta om vilken strumpa jag ska ha på mig idag, ja ni fattar påängen. Allt är helt nytt så det är lite svårt att hitta i gämförelse med förra bloggen, svinigt enkelt allt ihop men trots detta blev det ingen header eller en design utöver det vanliga. Okej, sitter och lyssnar på pendulum vilket jag inte gjort på evigheter och snart blir det mat här hemma hos schultzbergarna. Faktum är att det blir la favorit-maträtten, underbart! Albin gick precis till träningen och vi har fixat massa nya skräckisar, tittade på en tidigare idag men var till mina förhoppningar en besvikelse, men visst gick hjärtat i hundra för det. Ska ge mig på ett försök att ändra designen och finheterna på bloggen nu! Latero

