Har hållt på och lekt runt ett tag på wordpress nu och det är ju sjukligt stilrent och nice ställe att blogga på. Skräck-clown-filmen väntar nu för älskling kom precis hem från träningen. Nu på fredag har jag blivit erbjuden ett jobb angående en flytt  som jag kommer tjäna 100 kr/h på och jag behöver lite extra pengar så det är perfekt! Och nu slog det mig igen att jag fortfarande inte kommit på vad sjutton jag ska vara på Haloween. Har funderat på blödiga läppar, extrem svart sotning, rosiga kinder, lösögonfransar i lila? Vet inte vad sjutton jag ska vara ännu men det visar sig. Den här dagen har jag inte gjort mycket nytta för världen alltstå, förutom barnoljan till ansiktet och sushi inköpet. Måste börja träna regelbundet snart också, men är trött på allt snack jag har om att jag ”ska” men det är lov nu så det finns inga måsten. Nu ska jag vara social med skalbaggen.