det slog mig idag, har jag gått och blivit tråkig och bara så trygg i nuet att jag inte har några drömmar längre? det är inte sant, men jag måste börja med fotograferingen igen och allt det jag gjorde förut. att bara få vara. men egentligen vad fan gjorde jag förut liksom? typiskt mig. det bästa med en bild man tagit och jobbat på är att få respons för det man gjort och att folk gillar det man gör. jag måste verkligen ta tag i det här, sen dansar jag inte ens längre. det här funkar inte längre, det måste hända något och det nu. men det är bara jag som kan göra så att det kommer hända. okej jag ska sluta predika. jag är sjukt sugen på att fixa håret igen och klippa av det, på lördag isåfall. men det blir ju bara problem med det, då kommer jag inte kunna sätta upp det i kinesbullen. åh så jobbigt det blev nu. min lilla snorkråka var ju här på besök och det blev prat i mängder samt en kyckligklubba, kladdkaka och sånt fint. på fredag återser jag henne och robin. då blir det kalas och trevligheter. så fort jag börjar tänka på haloween dvs lördag får jag fjärilar i magen för det var så mega längesen jag var ute och busade, men ack så roligt! sen skulle det inte skada om några kilon flög iväg. det måste man ju göra något åt. nog med mina filosofier och predikat, jag ska mega blogga ikväll och nu har jag äntligen lärt mig knepet med att lägga upp en bild på wordpress, det ni! en och annan bild dyker säkert också upp.

