Puh! Jobbigt är bara förnamnet på vad den här dagen har varit alltså, i sex timmar har jag sprungit ner och upp i trappor och burit på möbler. Beundrar dem personer som håller på med det här varje dag starkt alltså! Men en väldigt trevlig dag blev det ju också, killarna där var supergulliga och sen var ju älsklingen med hela dagen. Tog jag upp något tungt fick jag absolut inte göra det, istället kom dem fram till mig och sa ”ah, den här jättetung” i själva verket var det det lättaste. Haha, men tungt var det för det. Lunchade på Sturez efter också. Om en timma åker jag och flugan hem till mig och njuter av fredagen. En skräckis eller två blir det säkert också av, men med tanke på igår när vi båda gick med blöja efter filmen längtar man inte jättemycket. Men imorgon är det Haloween kalas hemma hos Sara och det ska bli superkul! Dels för att det var länge sedan jag partajade och sen för att det är med dem så det ser jag fram emot. Skriver antagligen innan jag åker iväg eller på söndag! Annars får jag önska alla en trevlig Haloween med mycket spöken! Buuh

spoke1_20195578

