Fin helg, design day var coolt, elvira är fin, min familj är fin, helenas lilla flicka i magen har börjat växa sig stor, varför i hela friden andvänder folk dem tre orden som en vanlig hälsningsfras, hemskt! Okej, i lördags var det stockholm med min mor och syster samt en knoppis lunch och yoghurtglass, vi var inne i br också. Jag fick en nostalgi knopp eller något. Baby born är ju så trevligt, så mycket fint. Sen så var hela familjen hemma och pratade. Vi har börjat prata julplaneringar! Nu börjar det komma in folk här i huset, min kusin fyller 18 så det blir kalas. Måste visa min sociala sida nu så att jag sen kan gå till min söta säng och kolla film sen. Härligt. Ja men en bra helg, så ni kan ta det lungt. Jag köpte en stor muffins och två mini muffinsar från American Cookies/Muffin Bakery till fadern min. Hoppas han blir glad annars jävlar. Hej

