Dem senaste dagarna har jag sparkat i löven och frysit extra mycket, vilket självklart gillas. Jag har inte gjort något extra ordinert eller speciellt förutom min stora miss vad gäller läppstift. Såhär var det, jag och Dilos Mcdonalds var ute och gick på stan igår här i Sickla köpcentrum och jag som har ett intresse till fina färger på läpparna hittade ett mycket fint rött läppstift från Smashbox. Läppstiftet var väldigt dyrt men samtidigt väldigt fint så jag övervägde delen där jag köper läppstiftet. Nu imorse kollade jag igenom mina andra läppstift och hittade ett precis likadant hemma från Smashbox. Så dom där hundralapparna är kastade i sjön eller? Nejdå, det var vackert. Och mitt bruk vad gäller läppstift andvänds flitigt varje dag. Det har hänt förut också med en ögonskugga från Make Up Store och varje gång jag är inne i MUS fastnar jag alltid för dem färger jag redan har. Tur att alla heter olika i alla fall. Så, nu har delat med mig av något spännande. Det är just sånt härnt med vardagslyx och missar jag helst vill slippa skriva om men som tur händer det inte varje dag. Just därför skriver jag inte när jag inte har något jättespeciellt att tillföra världen. Igår lyxade jag till det lite extra när det behövdes som mest för min älskling som inte kunde närvara är sjuk, lilleplutt. Jag gick och köpte elva bitars lax sushi och en mars som jag gottade i mig framför Lost. Mysigt värre. Det är inte långt kvar på den här veckan nu och som jag längtar efter helg. Man lever ju praktiskt taget för helgerna när skolan är inblandad. Men jag kan ju samtidigt inte säga att det är jobbigt att gå i skolan, några vida ansträngningar händer ju ytterst sällan. Det var nog allt för denna gång. Trevlig dag.

