jag har haft en mycket trevlig och lärorik dag idag men samtidigt alldeles för seg. tur nog är det fredag imorgon och inte nog med det är det faktiskt fredag den 13, så man får se upp för flygande kossor och typ regnande koskit eller något. men i alla fall, det var massa designers och det var föreläsningar hit och dit idag på designgymnasiet. sen var det lite människor från konstfack och beckmans och jag är lite inne på spåret att gå på beckmans, men det finns en hel del tid att bestämma sig fram tills det är dags. jag fick upp ögonen för en tjej som nu är redaktörschef för hm tror jag det var ifrån, och hon berättade hur det var att komma från botten med 500 kr i fickan från istanbul och nu ligger på topp! grym tjej i alla fall och hon inspirerade precis som raketerna gör på nyår. imorgon är det helg och om jag har längtat, jag ska upp 5 imorgon och sen är det bara en kort dag sen blir det till att njuta. jag träffade min fluga i 10 minuter igår och det är allt på hela veckan så honom har jag saknat!! så min helg går helt åt världens bästa och sova. ett träningspass kanske kanske möjligtvis får komma i mellan. skriver nog inte förräns på söndag så jag får vell önska alla hemlighetsfulla läsare en trevlig helg. skulle absolut inte skada att skriva en kommentar eller två ibland heller!! hei

