Hejsan! Kör ett super snabbis inlägg nu eftersom tiden egentligen borde gå åt att lyssna på Felipe och hans otroliga vetskap på SOn. Den här veckan sätter jag också upp mål för, jag hoppas på ännu en grön vecka med deltagande i alla lektioner och hoppas på att intresset finns där. Sen ska jag göra alla läxor, prov och skituppgifter jag får, för jag ska visa dem att jag minsann kan! Sen var det något alldeles speciellt som händer bara för dagen och det är att min puppa fyller år. Han fyller 47 äpplen och aldrig har han varit så ung, cool, duktig och stark! Han är världens bästa pappa på både gott och ont, han är den som kan göra mig från en lugn ko till en sur geting. Han är allt i ett alltså! Så grattis fina pappa på din dag, du är värd allt här i världen tusen gånger om. Kram från din Cirilini

 

