Har helt glömt bort att nämna en bok jag läser just nu, vi fick den som läsuppgift inom svenskan men den har ändå blivit en favorit. Det brukar ju alltid vara tråkiga böcker man får genom skolan, men den här är spännande och det är svårt att dra sig ifrån boken. Jag brukar vanligtvis ha väldigt svårt att koncentrera mig vad gäller att läsa böcker när det är folk omkring mig, men när jag väl har börjar läsa släpper man allt omkring och är bara så inne i boken. Det är ju lite roligt med just den här boken just för att det är en bok utöver det vanliga jag inte brukar läsa, men ärligt? När läser jag annars. Så det jag ville säga med det här inlägget är att den är värd och läsa och att jag helt glömt bort hur faktiskt kul det är att läsa så, prio 1 blir att köpa två nya böcker när pengar på kontot kommer in! Nu måste jag börja gå ner mot stationen.

