Godmorgon allesammans. Jag sitter hemma hos Albin och har precis ätit frukost och fixat i ordning mig, imorse låg jag bara framför tvn och slappade innan jag egentligen behövde gå upp. Det är något jag verkligen gillar, att ha tid på sig på morgonen. Det är alltid stressigt hemma och det slutar alltid med att jag glömmer något viktigt. Jag har sovmorgon till tolv så jag ska ta tåget om en halvtimme tills dess ska jag bara kolla runt på lite bloggar. Jag har verkligen fått ett par favoriter som skriver mycket om mode och bara allt möjligt. Jag längtar tills jag får lite extra pengar, närmare jul ska jag jobba på posten i årstaberg så då kommer jag äntligen få tid och råd att köpa in lite nytt. Andledningen till att jag inte gjort det är nog för att det inte är så kul att prova kläder när man inte ens känner igen sig i spegeln. Men jag försöker och ändring ska det bli! Gick inte på träningen igår då jag hade lite plugg jag jobbade med. Och inte fick man träffa födelsedagspappan heller, han jobbade sent så det blir nog antagligen något till helgen, troligtvis åker vi in till Stockholm och äter på något trevligt ställe! Av mig fick han en kikka pappa dagen då vi ska in till stan och gå ut och äta och kanske kolla på någon läskig film. Tråkigt nog hittar vi aldrig på saker, så jag längtar lite. Det var mer förut när jag var yngre, då brukade vi alltid kolla på skräckfilmer och bara umgås, nu för tiden har jag ju tur om jag ens vågar kolla igenom hela utan att dra täcket över huvudet. Ja, längtar inte tills vi har klassprat idag alltså, antar att felipe kommer stå i centrum och få en massa skit som vanligt. Orkar inte, men annars ser jag fram emot att träffa favoriterna Dilan och Sara! 😀 Hej

Måste bara skriva en liten gratulation till min fina vän Ellinor som fyller 17 år idag! Grattis trellsmos!! Hoppas att du får en underbar dag med massa fina paket. 🙂