Puh! Hela den här veckan har varit hemsk och fylld med massa plugg. Vårat schema är ju toppen men nu kan jag hälsa hem det igen för nu fick vi ett nytt som börjar gälla först nästa vecka. Nu kan jag glömma bort sena morgonar och tidiga dagar. Vi kommer börja jätte tidigt varje dag och sluta jätte sent vilket gör att jag får ta den tidigaste bussen på morgonen och den senaste på kvällen. Men jag har trots allt överlevt denna vecka då jag gått upp vid fem slutat skolan och stannat kvar och pluggat, åkt hem med senaste bussen och ätit middag och sedan forsatt plugga igen. Läst i min bok och somnat. Hela veckan har varit galen men nu är den äntligen över, och vet ni? Jag klarade ännu en ny vecka plus att jag gjorde alla skituppgifterna jag aldrig tidigare i världshistorien ens har blinkat åt. Fan vad grymt duktig jag är. Den här helgen förtjänar jag verkligen, just därför har jag börjat kalasa redan nu med största kockosbollen i världshistorien.Jag slutade för en timme sedan så nu ska jag ta gullmarsplansbussen mot nynäshavsbad kanske man ska säga, mot nynäshamn och slappa hela helgen med älskling. Och bara ha en grym helg för det är jag värd! Trevlig helg.

Juste dilan hälsar med vänliga ord, ”skolan suger f*ck skolan, om det är någon som vill bränna ner en skola så får ni det”. Okej, dilan då vet vi. Egentligen så menar hon att hon är lite ledsen för att hennes uppgifter som hon skrivit har ”raderats” helt utan andledning. Så jag förstår hennes ilska. Sen hälsar hon att om hon inte hittar dem kommer hon aldrig mer återvända till den här skolan. Lilla snorbollen då, det skulle ju vara hemskt.

