Undra om jag har gått in i en ond cirkel eller om det hela bara beror på min hemska lathet. Så istället för att gå på ett träningspass så sitter jag här framför albins dator och spelar cafe world, farm ville och happy aqvarium, ni vet klassikerna. Det började med ett klick in på sidan till världens tråkigaste spel som egentligen faktiskt är väldigt roligt, så nästa gång du klickar dig in så har det hänt något nytt  och så när du ska ta ditt tredje klick förväntar man sig något nytt som hänt, kanske en planta som blivit till tomater eller något, ja ni vet den där processen. Nu efter ett par hundratals klickningar måste jag erkänna att jag är lite fast. Okej, istället för att komma till saken förklarar jag allt utom det, så det brukar vara. Så ja, ingen träning! Så jag får vell agera nyttigt på något annat sätt, typ som att städa skalbaggens rum vilket jag gör varje tisdag men när han har plockat fram en bok från hyllan igen är allt tillbaka till bombnedslaget, härligt. Jag har Sofia brevid mig här också som ligger och spinner som aldrig förr, men man får inte låta sig luras. Så fort man petar på henne är hon där med tassen och ska kloa, just därför jag har börjat använda mig utav fleece tröjor som jag drar ned över händerna. Då kan hon få kloa så mycket hon vill. Blablalblablablblablalbla. Imorgon har jag den fantastiskt långa sovmorgonen till klockan ett. Sen har jag en jävla lektion, så av mina 4 timmars restider får jag ut 1 och en halv timmes lektionstid. Mmm. Efter jul ska jag bli bättre med att visa upp bilder också. Bara så ni vet och jag har kollat statistiken på denna blogg och jag måste erkänna att det har kommit som en överraskning när jag ser att jag toppat rekorden. Hur? vet jag inte men på något sätt gillar ni att läsa det jag skriver. Det värmer. Nu ska den där kvinnan i mig komma fram och ta tag i den här ap-röran. Ciao

