Det är ju svårt att klaga på vårat nya schema när jag slutar klockan 11.50 och bara haft 2 lektioner. Sen är det ju inte så att det är tråkiga lektioner, på design lektionen satt vi och avbildade varandra på teckningar utan att kolla och nu har vi precis börjat med lera. Och jag ska göra den bästa skulpturen av Sara. Sen bara för att vara snäll ska jag sätta dig några extra dubbelhakor. Det blir hon nog glad för. Imorgon verkar det som om vi är lediga och om det stämmer kommer vi vara lediga varje onsdag. Hoppas hoppas! Men sen har vi många dagar då vi början halv 9 och slutar sent. Jag är nog ganska nöjd med det nya i alla fall. I alla fall, nu har vi precis ätit lunch här och nu sitter jag och fikar med min favorit boll med pärlsocker. Snart ska jag åka till älskling också, vet inte när han slutar riktigt men annars får jag gå runt i centrum. Sen har han klippt sig också, han säger att han ”snaggat” sig vilket troligtvis inte är sant. Han skulle ju aldrig klara av sitt huvud utan hår. Jaja, jag saknar älskling och så fort bollen har åkt ner blir det raka vägen mot älskling. Ikväll är det träning också!

