Inatt har jag vaknat varje timme och tänkt på julklappar. Tänka sig att jag vet precis vad jag vill ha också. Ska skriva min önskelista och lägga upp här sen också och julklappstips. Igår pratade jag och Sara om att boka tid på Make Up Store för en make up lektion, förra gången jag var där valde jag en festsminkning så den här gången tänker jag köra på en lite enklare vardagssminkning. Priset ligger på 495:- och då får du även välja valfritt smink för den summan. Riktigt bra pris. Jag har varit inne på eleven samt hittat min nya favorit blogg på veckorevyn. En make up blogg då. Eftersom jag själv har ett visst intresse för make up så ska jag börja lägga upp lite sånt här. Men i övermorgon får jag i alla fall in pengar på kontot så då ska jag passa på att klicka hem lite grejer från Eleven. För er som inte vet är Eleven en sida med skönhet och personlig vård. Dem har allt gällande hyn, håret och doft.

Ja, jag vaknade tre timmar innan klockan ringde vilket jag tycker är mycket skönt. Så jag har tagit mig tid en lugn frukost och fixat klart mig. Så skönt att slippa stressa, onsdagar är verkligen enda dagen i veckan jag inte behöver stressa. Har bara en lektion idag så det känns egentligen ganska segt att åka in. Så tills dess att jag tar tåget ska jag kolla runt lite på internet.


