Halå! Den här dagen bjöd på lite oförväntade saker. En skoldag började det hela med och sedan hade jag ju läst om MUS clubb kväll så jag tänkte kolla vilka tider det var och så. Det var ju egentligen tänkt att jag och sara skulle skulle gå på en privat smink kurs men det blev detta istället. Så jag åkte hem för att hämta lite kläder så jag kunde åka raka vägen hem till älskling efteråt och när jag och sara kom dit vid 7 tiden var det lagom mycket folk och dem pratade om den nya kollektionen ”baby doll”. Sen blev sara testperson på sminkningen och det blev jättefint. Jag har köpt hem massa nya grejjer till sminklådan nu om inte lite väl mycket. Jag lägger upp bilder och allt imorgon! Jätte nöjd med dagen och har haft det jätte trevligt verkligen. Nu är jag supertrött och äter en sen middag vilket består av fil och start. Imorgon är det äntligen fredag! Superskönt, sen ska jag försöka om jag hinner lägga upp dagens make. Nu blir det sova brevid älsklingen, super trött..