Hejsan, jag ville egentligen inte blogga förens jag hade fått upp bilderna på datorn. Men det blir ett undantag idag, jag har blivit förkyld och det svider i halsen. Sen så har snorkråkorna varit i farten. Är det kanske för att jag gått utan halsduk på två dagar eller för att vi sov med öppet fönster? Eller så är det bara så att det är vinterns härliga förkylning som har kommit på besök! Jag och älskling hade mysigt igår, blev lite idol tittande och även fast jag verkligen vill att Tove ska vinna vill jag det inte, nu när hon är så sjukt säker på det och visar det så tydligt blir det ju bara äckligt. mm, och benna och jerra på det. Sen sovade vi ganska tidigt. Idag var elvira så trött och albin också så dem somnade tillsammans och oj vad fina dem var. blalbalblabllablblalblbabal. Jag ska på bio och det var det jag ville berätta, Luftslottet som sprängdes blir det med Albin och fina Schultzbergarna. Först blir det mat, jobbigt om man ska sitta och vara förkyld hela tiden också. Så te te te te te te får bli min räddning! Det är inte söndag imorgon men det får gärna vara första advent. Nu närmar vi oss ännu en vecka närmare jullov, julafton, mys! Otaggad man är för sista filmen dåååårårårå. Ha en fin kväll.


