Hallå i stugan, jag tänkte köra lite mål uppsättningar denna vecka just för att det är så lite kvar av den här terminen och dem som känner mig vet att jag presterar som bäst i slutet så just därför gör jag så. I helgen åt jag julborg på stures och jisses vad jag har längtat efter denna underbara julmust! Lite mer julstämning fick man i torpet men fortfarande finns det inte någon tomte i vårat hus. Kanske dags att fixa lite i sitt egna rum för annars händer ju inget. Sitter i cafeterian med kanske världens mest osocialaste personer någonsin. Ena är russinet Dilan, alltid lika borta och fin. Den andra är Sara och hon gillar rosa färger. Härligt! Nu har jag fixat så att jag har bytt grupp till en annan så nu är jag ledig varje onsdag från och med nu vilket är oerhört skönt. Nu är det bara 2 veckor kvar på det här jäkla skollivet sen ska jag äntligen ha 3 veckor lov!!
Bilden nedan är på min fina vän Dilos Mcdonalds. Glad Andra Advent förresten!

Det här inlägget blev så extremt mycket tolv-år. Inte bra.