Goddag, idag var det ju menat att bli en ledig skön dag med plugg och på kvällen se lilla stjärnan gå i lucia tåget. Så blir det inte för nu har hon blivit sjuk mitt i allt ihop. Jag sitter hemma hos Albin och väntar på att min buss ska komma, sen ska jag hem och hämta lite saker till imorgon. Men det blir fortfarande middag hemma hos lilla familjen. Hade ju sett fram emot att se henne gå i det lilla tåget, tråkigt. Men Helena har sagt att jag ska få se henne i Lucia klänningen och allt ihop i alla fall! 🙂 Har ju massor med prov och läxor som ska lämnas in och göras så har en ångest som sitter och grubblar. Imorgon har jag i alla fall Id-prov så det blir prio ett! Får försöka att ta in så mycket som möjligt tills imorgon. Men det är ju så pass lite kvar nu av den här terminen så man får ju lov att bli aptrött trots det. Sen kommer jag kunna njuta mycket mer utav jul lovet om jag har en stadig grund från skolan. Mindre snack nu, ska plugga och fixa proven i veckan! Mindre tv och dator. Men åker hem till Elvira och Helena om ett tag för har inte umgåts så mycket med dem på senaste så det ska bli trevligt. Sen kommer skalbaggen i eftermiddag! Hej