Middagen igår var god och efterätten därefter var till och med godare. När jag kom på besök och in genom dörren kom jag på mig själv med att fortfarande ha pyjamasen på mig. Jag höll ju på att missa bussen från Torö så jag fick ta vissa åtgärder. När jag kom dit låg elvira och sov så jag passade på att umgås lite med min syster. Efter ett tag vaknade den lilla korven så jag tog upp henne ur sängen och efter ett tag började hon pilla näsan så jag fick en snorkråka. Jättesnällt verkligen! Vi gick iväg till handen efter ett tag och elvira fick en ny prinsess klänning som blev en av dem 35435 hon redan hade. Sen mötte vi upp skalbaggen som var hungrig. Efter middag som var underbart god och mättande la jag mig i sängen. För alex och skalis satt och spelade något boxnings spel som inte såg jätteroligt ut, men skalis vann i alla fall! Han trodde inte det var sant från början så lite stolt blev han allt. När jag låg på sängen så kom elvira efter ett tag. Var helt utmattad så hon tog kräm i mitt ansikte utan att jag brydde mig och sedan fick jag 4 stycken hello kitty klistermärken i ansiktet. Jättefint blev det. Sen blev det efterätt och madagaskar cart! Sen var det bara att ta tåget hem och plugga lite inför morgondagens prov i idrott. Så jag var ganska trött imorse och det är ju så in i bomben jobbigt att gå upp när man ligger brevid skalis. Men han lugnade mig genom att säga ”gumman det är lov snart” och så somnade han om. Bajskorv. Men ellerhur det är lov snart? Och vart sjuttsingen är snön jag ska åka pulka i och mula flugan med? Jag ska ju göra snögubbar och sådant. Så snälla snälla låt det komma riktig snö istället för dem vita prickarna på min blogg. Jag har pyntat fint på mitt farmville och cafe world nu i alla fall så det är tur att djuren och dem matglada har det bra. Okejokejokej, nu är det svenska och min SE uppgift ska vara inlämnad idag så får se till att sätta lite fart på min jordnöt till hjärna. På Söndag är det bakdag!!! Och när jag kommer hem ikväll klockan 7 ska jag se till att städa mitt rum och pynta i annat fall görs det i helgen.

