Hej fina människor! Kom hem för drygt en timme sedan och nu sitter jag här och lyssnar lite på Gavin DeGraw och tar igen lite skvaller man missat under dagarna. Min helg har varit lugn och skön. I fredags var den kanske inte riktigt lika skön då jag har legat över en hink sen 04.00 på morgonen till kvällen kom. Men nu är det bra igen! Som tur har min underbara prins tagit hand om mig, så jag sitter och överväger om jag ska skriva ett långt kärleksbrev eller något trevligt. Jag har fått lite julstämning nu i alla fall och nu är det underbart nog bara en vecka kvar i skolan! Så man får se till att plugga och ta igen så mycket som möjligt så att man kan njuta som bara den under lovet! För mig är det bara 3 dagar skoldagar för jag räknar bort onsdagen då jag är ledig och fredagen då det blir lite mer mysdag i skolan. Längtar som en toka!! 🙂 Gissa om jag blev glad igår när det snöade hej vilt och jag och älskling gick ut i det fina. Som i en saga, fasst så himla mycket bättre. Fick ett pepparkaks gossedjur av farfar idag också.. Himla söt, den ska få ligga brevid mig i sängen när inte skalis är i närheten. 🙂