Är det inte fullkomligt underbart med snö? Eller tänker Inte ens ifrågasätta, det bara är så. Men visst, kommer man Inte ens fram till skolan så är det ju ett litet problem. Speciellt med den svin dåliga kommunikationen. Hade en Viktig sak jag hade behövt Komma till skolan till idag och det var mitt English tal om S-explosion. Om inte bussarna går som dem ska imorgon heller kan jag hälsa Goddag till mitt underbara lov som har börjat lite tidigare. Jag ska Verkligen njuta av Detta lov och sen När skolan börjar sen så ska jag ta tag i hårdhandskarna Gällande Skolgången! Det här känns Verkligen underbart Att vi har så här Mycket snö. När jag och mamma gick till bussen idag var det i knähöjd och det var kallt och det är så jävla skönt! Hoppas hoppas nu Att det ligger kvar till jul och Att det kommer Ännu mer! Kollade förresten på Grinchen här om dagen som tacksamt nog gav mig lite Julstämning. Om man Inte kan ha det till synes dvs i huset med små tomtar osv. Så får man ruska ut lite Julstämning ur fina Juli filmer. Ja, det vill Säga fram tills Att pappa har gjort färdigt på nedervåningen, superfint kommer bli det. Nu ska jag dricka min varma choklad och så småningom Lägga mig i sängen och kolla julisfilmisar.