Sitter och kollar runt på Make Up Stores sortiment vilket jag tidigare ägnat mig åt i timmar och om och om igen. Faktum är att jag inte tror att jag kan tröttna, alla dessa make up bloggar också inspirerar ju som sjutton! I dagens dag åkte flugan, jag och hans familj in till stan för att kolla runt efter skor och byta hans klocka. Vi åt på Wok House och jisses så god Nam Nam Curry var! Grymt. Efter ett tag kom Stefan från Paradise Hotel in också, lite roligt att se honom irl istället för tvn. Okej, imorgon är det upp med tuppen som gäller! Jag har skrivit listor på vad jag kan ”tänka mig” köpa på MUS och vad jag ska köpa. Ordning och reda! Fick ju massa presentkort på MUS som jag ska använda sen så har jag bokat tid för Privat Make Up Kurs, så får se hur det blir.. Spännande i varje fall! Dagen har varit trevlig samtidigt som jag lyckats göra världens värsta misstag då jag glömde en viss sak..  Nää! Känner verkligen hur ointressant mitt bloggande är så det blir till att tacka för mig så ska jag försöka att komma ihåg att ta kort på hur min make up blir imorgon. Och vad som blir inköpt!

Filmen igår var GRYYYM! Jag vill leva i Pandora och flyga på såna där pippisar jag med.. Galet bra!

