Halå! Har varit en helt galet dåligt uppdatering på den här bloggen på senaste. Men kan ju samtidigt inte säga att jag har saknat att skriva. Imorgon börjar skolan, känns inte jättebra måste jag erkänna. Men det är ett nytt år och jag ska försöka göra så gott jag kan för att få det funka med skolan. Sen kanske lägga på några kål gällande latheten, den är inge vidare. Lovet har varit underbart skönt i varje fall.. Men okej, det här fixar jag trots att jag inte har någon lust att gå tillbaka till skolan eller är det möjligtvis eleverna? Tänker inte skriva någon lista eller lång text på hur det gångna året har varit utan tar med mig det som ett minne istället. Har verkligen stött på en del saker som har varit stort för mig, som även lämnat sina spår. På både gott och ont, men det här året har varit det bästa någonsin just för att jag har fått dela det med min fina fluga. Sen så har mitt intresse för make up vuxit otroligt, har spenderat timmar med att kolla runt på sminkbloggar och hittat inspiration. Så det är något nytt och som dag för dag växer i mina ögon. Sen har det dock slösats en del tusenlappar på detta men har ingen att skylla på mer än jag. Kanske är det min impulsivitet som härjar men samtidigt så är det ju så fruktansvärt roligt. Tycker jag i varje fall! Men som sagt, det är en del saker men dem håller jag gärna för mig själv. Men det finns ingen som gör mitt liv bättre än när jag är tillsammans med min fina Albin. Han är världens bästa och det vet han också. Nu är det slut på predikan för nu är det sängliggande och slöhet som gäller, annars kommer jag aldrig orka upp imorgon!