Hej där! En förvånandsvärd dålig uppdatering har det varit här på bloggen. Jag klagar inte för jag har inte haft något jätte spännande att tillföra bloggen, men när jag ändå är igång kan jag börja med att jag imorgon har klarat mig igenom veckan efter lovet galant. Dom tidiga mornarna gjorde jag lite enklare genom att sova på Lidingö hos mormor så att jag skulle slippa gå upp när det var nattsvart ute. Sen är det underbart att bara ha 40-minuters res tid till skolan. Mina tankar den senaste veckan har varit runt att börja gymma, är galet taggad och jag vet att om jag skulle kommit igång hade det varit svårt att sluta och det är ju det som är meningen. Så jag pratade lite med pappa om gym kort och han verkar hänga på min idee vilket är mycket bra. Så träning på Gym On The Webb + träning med pojkvän låter inte dåligt. Dessutom kan vi ju peppa varandra, eller han kan ju peppa mig åtminstonde 🙂 Längtar! Slutar halv 5 idag och efter det är det raka vägen hem till mormor. Sen ska jag fasiken ta ett varmt bad och lägga mig i sängen och läsa lasermannen, som jag börjat läsa genom skolan. Mycket spännande och helt olik dem tidigare böcker jag läst så det gillas. Imorgon är det en lång skoldag + matematik prov och sen kan jag pusta ut för denna vecka! Längtar som sjutton efter älskling!

