Min bubshihubshikadotschi har slutat i designgymnasiet. Här sitter jag med sorgen i ögonen mina 6 kakor och min orange festis. Detta är hemskt – vem ska jag nypa i smyg dra i håret och reta för för mycket könshår? Åååååhh, kvar blir mina ego klass kompisar som bara kan prata drygt och mitt alldeles för höga sockerberoende! Fyfan, det är med tårar i ögonen och kakan i handen jag tar avsked av min kära vän Dilos Mcdonalds bebisstrutskaka. Jag kommer sakna dig som en jävla tok och ingen på det här överklassegogymnasiet eller överhuvudtaget kommer kunna ta din plats. 😦 Men min vackra turki, det kommer bli flera fina minnen. Lita på det. Från mig till dig all lycka i framtiden! Tråkigt bara att det inte är jag som kommer få stå brevid dig på färden 😦 Men jag kommer finnas där. Skål för dig, macciedonaldi. 😦 When i come home i’m gonna cry, and i will always remember the first day in school lovely friend. Från din skalman<3333
I’ll miss ju bjuttifulli!

