Ännu en Måndag efter en ful fin helg, det fula var givetvis mästarinnan på elakheters skulls fel nämligen jag. Men i stort sett har helgen varit till för att slappa och äta onyttigheter, precis som vanligt alltså! Och precis som vanligt gör jag det jag absolut inte borde göra, nämligen att använda mig utav lathet överhuvudtaget. Men snart, alldeles snart är jag så förbannat stolt att meddela att det är slut med sådant. Sen kan man ju fråga sig hur många gånger jag har skrivit och sagt det, men det hör inte till för nu är det på riktigt. Är så sjukt jäkla peppad på att få bort fuligheterna och börja om från 0 igen. Gymkort, träningsväska, kost piller mm. införskaffas nästa vecka! Tills dess ska jag uttnyttja friskis och svettis troget. Okej, jag vet att jag är svinduktig på att säga att jag ska göra saker speciellt när det rör motion. Men fan alltså, vill så gärna och nu har jag ju faktiskt insett att det är farligt det jag håller på med så snicksnack – over! Så min nuvarande kassa vardagsblogg ska förvandlas till lite av en tränings/sminkblogg härligt! Härnäst gäller en so lektion rörande källor och källhänvisningar samt lite emigration. Alltid härligt! Eller..?