Godmorgon! Eller ja, det kanske hade passat in för 2 timmar sen när jag började skriva. Men en annan hade ju en Sv lektion att prioritera på. Sitter i cafeterian och äter lunch, idag blev det en carbonara. Mätt och belåten men samtidigt är det något som fattas – en sockerkick av något slag. Funderar på att köpa en festis men då får det bli på krita. Jajajaja detta tillhör mina allvarliga vardags problem. Igår var jag och min fader på besök på ett nyöppnat gym i Nynäshamn som hette Puls och Form. Jag var taggad till tusen och det var verkligen fräscht där så mina förväntningar var att skriva på ett kontrakt direkt. Dessvidare så var det åldersgräns på 18 år. Så det var bara att gå därifrån och leta vidare, men nu blir det antagligen Gym-On-The-Web och inga ledsna miner för det. Jag känner bara att jag verkligen behöver komma igång med det här och det på momangen. Så nästa vecka på måndag sker betalningen och förhoppningsvis blir det gymma gärnet vecka 4 och alla veckor efter det också! På måndag ska jag även köpa lite tränings produkter jag kommer att behöva så att det blir mer seriöst. Gah, ska bli galet kul! Skönt att det är Torsdag också för då vet man att helgen närmar sig!