Godmorgon måndag, sitter på samhällskunskapen och funderar på den gångna helgen. Jag har haft en riktigt bra helg tycker jag, där jag hunnit med både det ena och det andra. Kan börja att berätta om min fredag då jag, sara och min kusin josue gick ut och åt och såg på instängd 2. Tanken var ju egentligen att det skulle bli snabba cash, men som anat var det fullt överallt. På kvällen åkte jag hem till älskling och sov där, dagen därpå var jag sen till träningen så fick skippa den. Jag åkte hem, hämtade kläder för att släkten skulle komma på besök. På kvällen kom albins kusiner så vi umgådes med dem och hade roligt framför spel och prat. Kvällen avslutades med skräckfilm. På söndagen klockan tio i åtta ringde klockan, så det blev till att hoppa ur sängen och in i duschen för att åka mot landsort med familjen schultzberg och kusinerna. Väl där stog hela släkten och vänner i väntan på att fira Henrik som fyllde 60 år. Dagen blev en promenad i det kalla vackra, båttur, god mat och massa skratt. Jätte trevligt, sen var det väldigt skönt att komma hem och lägga sig i sin säng och kolla på trevliga filmer. Jag pratade med helena också och hon hade fått hem gg 2 hem så på onsdag så blir det raka vägen dit för att hämta den och antagligen sova över där. Ikväll sover jag hos mormor och imorgon hos älskling. Får pengar i veckan också och förutom gym och sl kort så ska lite produkter från mus införskaffas. Förresten så har jag kärat ner mig i naked juice bar – Very Berry! Helt underbart god, ska försöka införskaffa lite pengar till lunchen bara så blir det raka vägen mot njb! Verry Berry innehåller följande: Blåbär, jordgubb, hallon, banan, NKD vaniljyoghurt, äppeljuice och is!