Dåligmorgon istället för godmorgon. Jag har all rätt i världen för att vara förbannad så härmed avstår jag från tittande getter och vårtor. Dom är fula, luktar illa och har noll respekt. Ska man inte kunna läsa en bok utan att behöva tänka på en röv andedräkt och hur den pulsen går. Det känns som en cell som luktar illa och gör så man drabbas av panik samt illamående. Jag gick upp så att jag skulle komma till skolan 1 timme tidigare men tack vare det underbara förseningarna var dag så blev det en kvart försening istället. Men, snart är det lunch och efter det slutar jag. Sen blir det ett snabbt stop vid sickla köpkvarter för att köpa en verry berry på naked juice bar. Och sedan och då får vi verkligen hoppas att utan några förseningar och misstag att jag kommer i bra anda fram till nynäshamn. Då blir det raka vägen hem till älskling, som ska få stryk bara för att jag känner för det. Och SEN så blir det friskis och svettis första gången för i år! Skönt att sluta nu och sen vara ledig imorgon. Ja, det var nog allt för denna gången.

