Vad ska man säga egentligen, jag är inte född till att vara en taleskvinna. Jag föddes med kunskaperna kring att klicka på tangenter istället, härligt. Kanske det är bra för den här generationen men inte gällande boksamtal eller samtal överhuvudtaget. När jag på gång på gång har något intressant att berätta blir jag så ivrig men det slutar alltid med ”nej, det var inget”. Jag läser ju förfasiken ut en bok på en dag! Orättvist, min mun verkar bara vilja öppna sig när det är pruttprat på gång. Så ja, med detta kanske jag ville förmedla att det inte riktigt dig denna gång heller. Men fan, jag ska visa dom. Jag ska fortsätta försöka. Jag får lära mig prata på något annat jävla vänster. Aja, det är torsdag idag och vi kommer att ha en lektion mindre för att fackteckning läraren är sjuk, tråkigt? Nja, så jag och sara ska först ha id- lektion sen ska vi iväg till sickla och besöka naked juice bar för en smutta. Egentligen inte värt det med tanke på vilka grymma smuttor jag själv gör. Blablabla, älsklingen var sjuk idag också. Kommer inte ha några pengar kvar för så mycket han ska vara sjuk! För jag lärde mig när jag var liten att när man var sjuk fick man alltid något. Mina försök på den tiden var att lägga termometern på elementet, det funkade ett tag men i längden resulterade detta i en smält termometer. Okej, hur som fredag imorgon. Den kunde inte komma lägligare än såhär. Jag är redo för ett slapptåg framför film,  tv, godisätande, och allt sånt jag absolut inte får göra. Men jag kommer i varje fall ha min älskling där så kärleken kommer flöda denna kärlekshelg. Tur det, för det kan behövas! Nej, pappa och daniel kommer i alla fall och hämtar mig idag vid skolan så det ska bli fett softish att slippa åkandet.  Sen är det en dag imorgon och sen helg, helg HELG!