Ännu en måndag är kommen! Helgen spenderades med den människa jag tycker mest om. Nämligen min älskling. Det var en lugn helg fram tills igår. Jag har lärt mig en sak den här helgen och det är att aldrig ta något för givet och att man verkligen ska tänka på hur man agerar. Men som sagt, jag har lärt mig något och har tagit åt mig utav mitt handlande. Jag var barnvakt på lördag morgon från klockan 8 till halv 2 så jag tjänade lite cashing som var i behov. Imorse kom jag på mig själv med att jag faktiskt aldrig tidigare har haft pengar mitt i månaden. Ja, nästa vecka kommer det ju bli MUS klubbkväll så får försöka hålla orden inne. Men samtidigt ska jag göra mitt bästa genom att inte försöka slösa bort allt så snabbt. Men det har ju kommit in ett nytt tema på MUS som är 60´s spännande! Igår träffade jag på en hemskt otrevlig busschaufför och idag en utomordentligt otrevlig ressenär! Men såna här saker ska absolut inte få förstöra mina dagar framöver. Vi var förbi gym on the web också och gissa om jag är taggad på att börja gymma nu!? Sover hos mormor ikväll och jag hoppas att jag för guds skull får något gjort på plugg fronten. Nästa vecka har jag 2 ma prov, 1 redovisning och massa annat småplugg. Aja, det var en hel del jag ville ha sagt. Kanske lite tråkigt att skriva så långa inlägg ibland. Föredrar faktiskt att skriva korta men oftare inlägg så ska försöka förbättra!

