Godmorgon underbara fredag! Lärarna var försenade och 90% av alla elever. Typiskt att man ska vara i tid utan att få något extra + på kanten. Sitter och funderar på om jag ska kasta skit på en hemsk kråka. Men tyvärr får jag nog dra mig tillbaka. Hur som, älskling kommer in till stan efter skolan och då ska vi hämta upp dem reserverade biobiljetterna samt gå ut och äta. Jag köpte två nya klänningar igår och en ny kofta för att jag ville ha något extra fint på mig tills idag då vi ska fira våran hur lång tid det än nu är vi har varit tillsammans. 😀 Över ett år är det ju men vi har ju inget specifierat datum. Så det ska jag göra idag! Mysa och vara med världens finaste människa. Resten av helgen får vi se, bowling var det tal om i alla fall! Skulle vara roligt. Längtar förresten som en monkiloss efter torsdag och klubbkvällen på MUS. Nej, nu är det designmodeller.

