Godmorgon Lördag! Vaknade för ett tag sedan, tänka sig va? Att jag sovit längre än till klockan 7 på en helg.  Sitter och äter nybakat bröd med juice och självklart oboy. Min kväll igår var fin och absolut minnesvärd. Albin slogs om popcornen som vanligt, det var buss & tåg förseningar med 1 timme. Vi åt våran romantiska middag på tåget. Haha, precis som det ska vara. Det blev allt det inte var tänkt men ändå hade vi det så fint. Pricken över iet var nog att vi fick åka ersättningsbuss på en tvåvåningsbuss längst upp, längst fram. Det var verkligen fint. Det här låter inte ett dugg fint men det var det verkligen, bara för att vi hade varandra. Så jag är super nöjd. Nu väntar jag bara på att älskling ska komma hem från matchen. Troligtvis kommer min kusin men med tanke på förseningarna vet jag inte alltså. Annars bowling med min familj! Fick sån himla lust att gå ner och mata pippi fåglarna idag förresten. Det borde jag göra! Ciao