Godmorgon kära bloggen! Har precis haft muntlig redovisning i engelska, inom punken i England. Och ärligt talat så tycker jag det gick mycket bra för att vara mig, så en skål på det. Jag är stolt över mig själv som har pratat utan att kolla på pappret så mycket så ja, glad helt enkelt. I natt har jag haft tusen miljarder fjärilar i magen inför dagen som skulle komma. Nämligen MUS klubbkväll! Vi skulle egentligen ha varit i Sickla men när vi gick förbi en annan MUS nära stureplan så berättade dom var dom arrangerat och så, så vi skrev upp oss där istället. Tror det kommer bli toppen. Har längtat i flera veckor och skrivit lista på lista om vad jag ska köpa. Så nu kan jag äntligen stryka engelskan från to do listan. Här näst är det prov på lasermannen boken. Håll alla tummarna för mig folks!

