Kära fredag, så jag har väntat. Make Up Store kvällen igår var väldigt trevlig och jag fick med mig en massa fint hem till sminklådan. Det känns verkligen som om jag har nästan allt nu, har ju i och för sig inte alla ögonskuggor men inom sin tid så. Ska visa allt fint och på sikt kanske börja med lite sminkinlägg om jag fixar en bra kamera. Snart så kära blogg så är det lov och fy sjutton vad jag ska vila ut och ha det skönt. Ikväll ska jag köpa mig en ben & jerry cookie dough för att jag har varit så duktig hela veckan utan att ha kommit sent en enda lektion trots dom här förseningarna! Grym är jag. Sen gick engelska presentation också super. Nu är det tyvärr bara matematiken kvar och en inlämning i fackteckning. Det är lite mindre bra. Men vi får se. Längtar hem till älskling nu! Kusinerna kommer ikväll så det blir säkert jätte trevligt. En bild på lilla babe grisen bara för att den är fin.