Halå! En bock är avprickat för ett underbart gånget lov. En vecka var verkligen i behov. Som tur är det bara 3 och en halv vecka tills nästa så det känns skönt. Sitter på design lektionen och leker lite i illustrator med mina modeller. Jag har gått runt och inbillat mig att vi är 20 personer i klassen medans vi nu faktiskt bara är 13. Så en del har slutat. Varför? Hmm.. Sara är inte här heller för att hon är sjuk, hoppas att det är illa. Och inte trötthets sjukan som så många ungdomar ständigt drabbas av, det är ju hemskt så jag förstår! Hur som, mitt lov tillbringade jag med min prins bebis snor. En dag var vi och bowlade med min broder och kollade på I Love You Philip Morris som förövrigt var trevligt, vi har varit på skansen och sett frysta uttrar och minusgrader. Sedan har vi mött våran största skräck det vill säga – spindlar och ormar. Det var hemskt, läskigt, krypigt, gaaah, men vi gjorde det! Och för all del har vi bara varit vilket jag ville också. Bara tagit det lungt och njutit av ledigheten. Idag är det förövrigt ”internationella kvinnodagen” – vad är det?? Jag vet inte, fick bara höra att det var det och eftersom jag ofta har brist på rubriker passade det fint in. Det var så ljust idag när man gick upp så det var mycket lättare att gå upp ur sängen. Vaknade inatt av att jag var sjukt illamående. Tvingade mig själv att inte spy men en actimell löste det hela och jag kunde somna om på nytt. Greys & Anatomy har jag blivit beroende av igen. Och ja.. Eftersom att det var några dagar sedan så blir det lite snabb fakta i dagens dag. Sover hos mormor idag och imorgon är det friluftsdag. Det blir antingen klättring eller innebandyturnering. Fick förresten ett mail om att det är MUS klubbkväll 30 mars. Det är nog något för mig ;). Okej, illustrator var det! =)

