Goddag bloggen, sitter på sista lektionen för idag och suktar efter helgen. Igår hade jag en lektion och efter den gick jag och åt lunch med min fader på kinamuren. Det blev sushi buffe med efterätt! Sen så fick jag ju skjuts hem också så jag skippade att åka till Lidingö. Var skönt att vara tillbaka i sängen och kolla film. Har börjat kolla på 5 säsongen av Greys & Anatomy och det är så bra! Köper ju alltid boxarna när dom kommit ut som film och inte en följare på tv. Okej, hade inte jätte mycket att förmedla men. Hoppas på att pappa kan komma och hämta mig nu efter skolan så att jag får skjuts hem, skulle vara underbart! Var jätte skönt att åka hemmifrån imorse trots resan. Men jag var hemma igen och det känndes bra. Tränade förresten i Tisdags, först hade jag innebandy i skolan och sen friskis. Snart kommer mitt gym kort och fyfan vad jag är peppad! Ska bli så underbart att sätta igång!