Hej där! I fredags fick jag hem något som kallas gymkort och gud vad glad jag blev. Knäpp sara följde med mig hem till torö och åkte sedan vägen hem igen. Jag själv åkte hem till älskling och hade en trevlig kväll tills jag somnade klockan nio. I lördags morgon så vaknade jag upp runt halv åtta pigg som en skata. Förvånandsvärt vaknade albin också då så vi bestämde oss för att gå och gymma och så blev det! Sen ringde mamma och frågade om vi skulle gå på friskis & svettis och självklart sa jag ja. Det var tungt att springa från en träningsplats till en annan. Men fan vad bra jag är! Riktigt skönt var det. Alla mina skor har lyckats gå sönder och jag och mamma skulle åka in till farsta centrum för att äta lunch och gå runt och titta. Jag fick skor, jacka och tröja av mummie! Jätte glad för det. Så nu känner jag mig äntligen fin till skillnad från vad jag känt mig hela vintern. Sitter här och har precis ätit naturell yoghurt med banan och nu dricker jag sakta upp min morotsjuice. Sitter och funderar på om det ska få bli träning idag eller inte, skulle vara riktigt skönt. Men sen är det ju det här med en dag i vilodag. Vaknade förresten vid sju idag, det är riktigt skönt att gå upp tidigt och äta en låång seg frukost och bara ta tid på sig. Har lite saker jag måste plugga till inför den här veckan. Sen är det ju faktiskt bara den här och nästa, sen är det lov!

