Godmorgon, sitter i skolan och verkar vara den enda som gör det faktiskt. Mörkt i hallarna så jag passar på att mysa lite i skolan innan påbörjad lektionstid. Igår skulle jag till tandis läkis, dessvärre blev det tyvärr inte så. Jag var rädd och ville inte gå dit, sen så hade jag och sara det så trevligt när vi var i stan. Så 15 minuter efter att jag egentligen ha borde varit där ringde en mycket otrevlig och sur tant upp och skällde lite på mig, så nu blir det en liten straffavgift och så har jag bokat en ny tid. Nu är det ju faktiskt så att jag vet att detta var mitt alldeles egna fel men ja. Och jag borde ha ringt, nog om det. Inget gym blev det igår heller, är ap sugen på att träna så blir nog idag. Har köpt lite saker från MUS dom senaste dagarna som jag tänkte visa upp. En av sakerna är nagellacket lina som är världsbäst och finaste jag sett. Längtar till helgen, idag torsdag och imorgon fredag. En dag kvar, låter bra.