Hemma idag, tillsammans med den nya bärbara laptopen och några få godisbitar brevid mig försöker jag mig på skoluppgifter. Dagen har börjat bra och har lyckats göra färdigt lite smått, ska fortsätta strax efter detta inlägg. Imorgon ska jag gå till skolan med nya krafter och tänka framåt mot vad kvällen kommer ha att erbjuda. Det blir nämligen en trevlig klubbkväll på Make Up Store och sedan en tågresa mot älskling. Nu ska jag fortsätta med allt plugg. Började förresten att kolla på New Moon igår och detta var mitt andra försök till att se filmen. Tyvärr har jag somnat båda gångerna, är detta en anledning till att jag bara är så otroligt trött eller är det kanske för att filmen kanske inte är sådär jättebra egentligen. Nej, jag ska ge mig på ytterligare försök lite senare till lunchen. Solero.

