Godmorgon bloggen, mycket står på spel denna vackra första april. Först ut är engelska inlämningen utav Billy Elliot film review sedan är det detbatt i svenskan gällande päls! Och oj vad jag vill vinna den debatten, hoppas! Verkar som om att jag bara ha två lektioner idag i alla fall för min id-lärare är sjuk. Sen kommer min fina bror hem ifrån Malmö och jag har ju inte träffat honom på ett bra tag så det ska bli trevligt. Sedan så är det ju faktiskt första april idag och fan vad jag vill hitta på något bra där jag lurar rumpälsklingen. Varje dag trots att det inte är första april så är han där och lurar så nu jäklar ska jag slå till på stort. 😉 Köpte lite saker till påskägget igår i alla fall! Nej, nu ska jag förbereda mig här. Skriver mer senare! Sista dagen i skolan idag ju, innan lovet!! Hur skönt? Hoppas förresten att det kommer förbi en liten påskkärring idag, men tror inte dom små liven vågar ta sig upp för våran långa backe tyvärr! Önska mig lycka till nu


