Hej, jag har fällt tårar som ett vattenfall. Sagt dom tre orden, fått massa fina kyssar. Nu återstår det bara att vänta i en vecka. Jag och älskling har aldrig varit borta från varandra så länge. Så gissa om jag kommer sakna honom. Hoppas att du får det underbart älskling och att allt går bra, du är det bästa jag vet. Jag älskar dig!

Dom senaste dagarna har varit trevliga, idag fyller min bror år! Grattis till honom. Idag kommer Helenas efterlängtade bebis att födas. Idag åker älskling flera mil bort från mig. Idag händer så mycket. Har fått påskägg som har varit otroligt fina. Har ett brev som ligger och väntar på mig från älskling som jag ska läsa när hans plan lyfter. Puh, jag klarar det här. Har varit kattvakt åt grannen och när jag kommer hem blir det kalas, sjungande, längtan, tråkhet. Okej, något nytt. Hej


