Godmorgon solskenet! Att vakna upp av en skön sömn och solen i ansiktet och en underbar älskling brevid sig gör morgonen! Sitter just nu i skolan och har precis ätit frukost, börjar 11. Men passar på att spela lite och leka runt lite, vilket jag inte borde. Igår var jag och Sara i Kista och sedan vidare in runt t-centralen. Jag köpte hem lite saker vilket jag redan har tagit kort på! Så bilder kommer!! Däremot har jag inte tagit kort på tofflorna som albin köpte till bebisen i miniformat. Men jag har ju kvar mina! Sen så träffade jag i alla fall älskling i handen och vi gick vidare hem till syster för att träffa lilla bebisen. Såg så fint ut när älskling höll bebisen för jag vet att en dag kommer vi också få en sån där fining. Ok, en timmes lektion idag. Sen ska jag och Sara gå ut på stan IGEN. Men vi båda har ett ytterst allvarligt problem gällande shopping. 😉

