Godmorgon bokskriverieverket. Igår hade jag prov i ID vilket kändes mycket bra. Sedan fick jag tillbaka respons från SV på delmoment argument där jag fick VG, så det känns bra. Igår skrattade jag som en kråka med Sara och Erika, dom är fina dom. =) Idag var det meningen att jag skulle hålla ID lektion men det blev probs med musiken och bränna så får skjuta fram det. Idag så ska jag möta upp älskling i stan vid 5-tiden. Sen till kvällen så ska vi möta upp Linn och Sebastian och kolla på bio och äta middag. Innan det tänkte jag kolla på lite kläder eller så. Tanken är i alla fall att vi ska sova på Lidingö sedan. Och eftersom att Linn bor där också så blir det nog en sen kväll. Trevligt! Nu ska jag återgå till att skissa upp hattar och olika huvudbonader. Ny uppgift i designmodeller. Lslasfkasfkasf, ciao.

