Goddag, klockan är tio och jag har redan hunnit avverka 3 måltider varav en var frukost, den andra lunch och den tredje ett mellanmål. Härligt. Har inte varit i skolan på två dagar men även om jag inte har missat något känns det så fel och konstigt. Inte bra helt enkelt, att skippa lektioner är inte min grej. Har precis haft nationella prov i engelska skrivdelen i alla fall. Det gick ju bra men får se på resultatet. Gillar förresten att jag svettades igår på grund utav den varma solen, känns hur underbart som helst. Snart kommer sommaren och det kommer bli så jävla härligt. Efter skolan dvs om en timma sisådär så åker jag till Lidingö för att hämta räkningar hos min mormor. Jag får betalt för besväret så det är klart jag gör det. Sedan ska jag och Sara gå på stan lite och leka. Förstår inte att jag fortfarande har pengar trots den gångna månaden, det är nog första gången. + att jag ska få barnbidrag idag. Jajajja, det var nog allt.