Godmorgon, sitter i skolan på Saras dator, hon har inte kommit hit än så jag passar på att sitta här tills dess. Jag och Sara var i handen igår och jag köpte 1 ny klänning, 2 t-shirtar, underkläder och lite smink. Ska fota sen när jag kommer hem! Hade ju kvar pengar från förra månaden + att jag precis har fått nya så det är bra. Idag ska vi antagligen kolla runt igen för jag ska leta efter någon klänning till bröllopet. Har precis druckit en drickyoghurt men känner att det hade behövt vara något mer, är lite hungrig faktiskt. Som vanligt på onsdagar har jag bara en lektion så på det sättet är det ju skönt. Men mindre skönt att åka pendel fram och tillbaka. Har på mig den nya färgglada klänningen idag, gillar den verkligen!🙂 Fan, det märks att det börjar bli sommar nu också. Hade nationella igår i engelska och nästa vecka är det i MA. Mindre roligt men det måste göras! Har 3 andra matteprov + att jag måste göra en redovisning sen är jag redo för en underbar sommar. SÅ DET MÅSTE PLUGGAS OCH GÖRAS!