Tänkte skriva några ord för långhelgen som har varit, har varit så skönt med några dagar extra ledigt från skolan. Och snart, så snart så har jag ett sommarlov framför mig. Känns så in i bomben bra. Hur som, ska skriva lite kort om varje dag.
Onsdag: Firade Sara som fyllde 18.
Torsdag: Träffade Daniel som kom tillbaka från Lund.
Fredag: Firade Helena.
Lördag: Möhippa/Tjejträff som vart såå lyckad!
Söndag: Slapp dag.

Hela helgen har spenderats med älskling självklart. Han är världens bästa och vi har börjat prata lite smått om planerna för sommaren! Kommer bli så skönt med sommarlov, men känner samtidigt att jag inte kommer kunna njuta utav det om jag inte gjort bra ifrån mig i skolan. Det är så lite och kort tid kvar nu så man får lov att ta sig i kragen och komma igång. Nu ska jag göra en smoothie och kolla på en film. Ciao