Godkväll! Har precis lagt en scrub och en ansikts mask i ansiktet. Från formulan av 10.0.6, dom är väldigt sköna så jag ska snarast skriva ett inlägg om alla produkter därifrån. Angående min dag idag har det varit en ovanligt skön måndag, jag har inte varit så trött så att jag skrattat ihjäl mig i skolan eller avlagt några elaka kommentarer, fint. Men däremot har jag åkt till skolan, fått reda på att det inte är några lektioner förutom 1 då, som jag så fult skippade för att jag inte tog mig i kragen och väntade 5 timmar på. Istället gick jag och några klasskompisar från skolan ut och njöt av den underbara solen. Det tog mig ungefär en sisådär 10 minuter innan jag insåg att det var alldeles för varmt så då blev det till att gå runt i sickla galleria istället. Jag och Erika lunchade på sandys vilket var väldigt gott. Tog en skagen på uteserveringen. Strax efter var jag på väg hemmåt. Nu sitter jag här hemma och dricker smutta och funderar på vad nästa mening i bloggen blir. Med mig har jag min moder och patty (min mormor). Pappa är i Finland på en jobb-konferans och oj vad besviken han verkade vara när han åkte härifrån. Stackars han som ska få bo på lyxhotell och sånt, men så är det ibland. Livet är inte alltid så enkelt😉. Nej, alla Austin Powers filmerna är avklarade och jag funderar verkligen på vilken annan film/serie är värd att påbörja. Blalblslgaslglsalgsafasflsal, imorgon ska jag träffa älsklingen igen. Efter en hel dag ifrån honom! Daniel var ju förresten här i helgen, glömde jag säga det? Jättetrevligt var det. HEJ