Godmorgon bloggen, sitter i skolan och klockan är 8 minuter över 8, passar på att skriva ett inlägg tills dess att jag börjar skoldagen. Imorse fixade jag mig på tjugo minuter, såg att jag hade försovit mig. Trodde jag aldrig skulle hinna med att göra det men jäklar vad jag hann med saker. Ett tecken på att man anpassar sig till hur mycket tid man egentligen har. Mina senaste dagar har varit bra, riktigt bra faktiskt. Har köpt hem en del saker vilket jag är väldigt glad för, däribland världens bästa rakhyvel från Gilette tror jag, nu kan jag skippa alla engångsrakhyvlar och alla stickande känslor. För jag har min egna rakhyvel! Så värt att lägga pengar på det. Igår var jag och Sara på tjejkväll på Martinshop vilket är en erotisk butik i Skanstull, känns som om jag lika gärna kan vara öppen eftersom jag är så ärlig här i bloggen.🙂 ”Saken” jag ville köpa fanns där men, det var den som hade legat framme som folk kunde kolla och känna på och jag skulle aldrig kunna klara av att ha något som jag vet andra har tagit på. Just därför ska jag köpa en helt ny idag på PUB tänkte jag. Under hela veckan har jag följt min planering gällande skolveckan och jag är så stolt över mig själv, saker jag har dragit ut på har jag istället bara tagit tag i och gjort. Har nästan inga rester kvar nu, det är MA på Måndag och en sak till SO:n. Sen är jag princip redo för ett riktigt jäkla underbart sommarlov. Gah.

Tänkte skriva ett par rader om Lördag också eftersom att det är en dag för sig, det är då klockorna kommer ringa, det är då jag kommer att vara brudtärna, det är då jag kommer se mina älskade föräldrar bli ett igen, jag ska på bröllop! Faktum är att det är första gången jag kommer att vara på bröllop så jag är väldigt nervös, har ju bara sett på filmer hur det går till så det är vell därifrån jag har dem få erfarenheter jag har. Ska bli så fruktansvärt trevligt att träffa folk man inte träffat på jätte länge och framförallt se hur alla kommer vara så finklädda. Speciellt älsklingen, han är en sån snygging i kostym. Det är ju Torsdag idag så det är min sista skoldag denna vecka, imorgon tar nämligen alla våra 3:or studenten, så då är jag ledig. Skönt. Så idag väntar bara roliga lektioner som Engelska, Svenska och Idrott. Har hur mycket som helst att fixa tills på Lördag, har inte ens köpt skor ännu. Så det är lite panik på den fronten, sen är det ju en del som ska fixas som jag har fått i uppdrag. Däribland ett tal och jisses, får sätta mig ner idag och kolla på det. Åker till hjärtat efter skolan också och ja det var nog allt för den här gången.🙂 Får se till att skriva några rader imorgon också så att det inte blir så långa väntrum mellan alla inlägg, därav det här långa inlägget. =)