Godmorgon kära blogg, tur att jag har dig som är vaken samma tid som mig. Klockan är 07.08 på en Lördag, min lysande idé till att använda lite BUS i ansiktet vart inte riktigt lika lysande. Har stått och skrubbat som en toka, men förhoppningsvis ser det fint ut till rättans tid.
Igår hade vi alla fullt upp, jag var däremot ledig hela dagen så jag hade tid för andra saker. Så jag och älskling åkte in till Handen för att kolla efter skor, det blev ett par från Bianco som är riktigt fina! Sedan hittade jag en fin bolero från VILA. Så nu är det inget att oroa sig för. Emma och Daniel kom igår också, skåningarna och Veronica och Patty som hjälpte till. Att träffa Emma, daniel och skåningarna var så himla kul. Speciellt skåne folket som jag inte träffat på ett bra tag, känns lite humligt att skriva ut skåningarna men de rätta namnen är – Malte, Alma, Albin, Jesper, Anneli. Sådär! Vi gick och la oss runt tolv igår så jag känner att jag är lite pömsig i ögonen, så ska försöka gå tillbaka och lägga mig ett tag med hjärtis. Jag ska förresten få dricka Champagne idag, trevligt! Efter att ha sett staplar med öl, vin och champagne tror jag bestämt att det gärna får bli något mer. Haha. Nej men, jag har så sjukt mycket att göra idag också. Och på något vänster har jag lyckats få feta träningsvärken i vänster benet. Inte okej eftersom att mina klackar är ganska höga och bör få all kraft dom behöver. Sen har jag annat och berätta också!! Kommer komma till det, men först är det bröllop. Är säker på att det kommer vara så fint och roligt. Längtar redan. Men ärligt talat har jag en sån jävla panik. Vill inte fram till altaret och stå där, vill sitta ner och kolla från mitt håll. Känns lite tryggare isåfall. Men, om jag inte skriver mer idag innan bröllopet hoppas jag ni förstår att jag har det underbart med släkt och vänner, tillsammans för min mamma och pappa. Så grattis i förskott till dem, ni är bäst!